justlikethat

23 okt

Publicerad 2012-10-23 15:46:00 i Allmänt,

Tisdag, vilket betyder ledig dag. Riktigt skönt.
Har lyckats komma igång med träningen ordentligt nu och det känns så jäkla bra. Har för första gången på länge sug efter att träna.
Sen att jag borde äta bättre och dricka färre drinkar på helgerna de är ju en annan historia, men man kan ju inte skippa allt kul här i livet heller.
Snart ska jag kila iväg till tvättstugan och sen blir det troligtvis en pizza med bra sällskap ikväll.
 
Så här ser det ut utanför mitt fönster just nu, hösten när den är som bäst. Fast snart kan det får bli lite kallarre så jag kan börja använda min nya vinterjacka. Så speedar vi igenom den här vintern så det snart blir vår och skönt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela