justlikethat

7 st bloggtips

Publicerad 2012-05-28 12:08:33 i Allmänt,

Eftersom jag är sämst på att blogga så tänkte jag att jag skulle dela med mig av några av mina favoritbloggar.



craftandcreativity.com
Eftersom jag själv är tokig i allt som har med pyssel att göra så kan jag inte annat än älska den här bloggen.
Bloggen skrivs av Helena och hon ger fantastiska tips som beskriv i både skrift och härliga bilder.



pysselbolaget.se
Den här bloggen skrivs av Karin som pysslar med sin dotter Freja. Varje fredag lägger dom upp ett nytt litet pyssel.



100layercake.com
Helt klart en av mina nya favoriter. Om man ska gifta sig så är den här bloggen en riktig inspirations källa. Här samlas fantastiska bilder på fest, blommor, klänningar och dukningar. Underbart!



lisaplace.devote.se
Snyggare människa får man leta efter. Trots att lisa är relativt ung så lyckas hon alltid inspirera och har ett otroligt öga för mode.


nyheter24.se/modette/angelicablick
Trots att jag inte är så intresserad av mode egentligen så fastnar jag här. Angelicka är inte rädd för att testa något nytt och hon lyckas alltid träffa rätt.



elsa.elle.se

Vad har den här kvinnan inte på sin meritlista? Elsa inspirerar alltid och man får följa med på härliga kändisfester, hemmakvällar, loppisrundor, inspelingar av äntligenhemma och mycket mycket mer.


rodeo.net/niotillfem
Sandra bor i New York sen några år tillbaka och hennes blogg är en utav dom jag följt längst. Hon lägger upp fantastiska bilder på sina vänner och sin vardag. Hon verkar ha det perfekta livet och när skriver dessutom som en gudinna.

Detta är bara några få av de bloggar jag läser. Hoppas ni hittar en egen favorit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela