justlikethat

14 maj

Publicerad 2012-05-14 16:19:35 i Allmänt,

Måndag igen. Har haft en bra helg. Rasmus fyllde 25 som ni vet och det firades hemma hos honom i lördags med en riktig grillbuffé tillsammans med hans familj. När diverse släktingar gått begav Jag, Rasmus och Frida oss ut på äventyr i lilla Enköping. Eller äventyr kanske är att överdriva men en utgång på all in blev det iaf. En utav de få gånger jag faktiskt är ute i Enköping och det var faktiskt riktigt kul och mycket mer folk än jag trodde. Trots att kvällen inte riktigt slutade i gladaste miner så var kvällen mycket trevlig.

Har inga vidare veckoplaner förutom att jobba lite på fredag och kanske lite på torsdag. Ska försöka hitta mig en tvättid också i mammas tvättstuga, för nu börjar de bli ont om kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela