justlikethat

Skärpning?

Publicerad 2011-11-18 14:51:45 i Allmänt,

Att det ska vara så fruktansvärt svårt att skirva en blogg och hålla den vid liv. Vet inte hur många bloggar jag har startat som ändå har slutat med att jag lagt av efter några månader.
Men ibland måste man bara få skriva av sig lite och det kan ju inte skada med ännu ett försök.

Den här gången blir det bara på mina vilkor och vi får se hur mycket som blir gjort.

Just nu skulle jag egentligen behöva, leta fram eventuella intyg till möte på arbetsförmedlingen, städa lite innan sambon kommer hem, skriva klart cv och presonligt brev, rensa kattlådor. Helt enkelt skärpa till mig lite. istället sitter jag här med datorn i knät och skapar en ny blogg istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela