justlikethat

3 sep

Publicerad 2012-09-03 19:37:00 i Allmänt,

Okey jag erkänner, jag skjuter på inköpet av gymkort tills imorgon. Men har redan börjat boka in pass, så jag är fortfarande pepp.
Imorgon är det ledig dag och då har jag en hel lista som ska avklaras. Hoppas iaf på lika fint väder som idag, så kanske kanske man kan få lite färg på näsan.

Knäppaste grejen hände i natt förresten. Var helt säker på att någon la sig bredvid mig. De var liksom tyngden och känslan av att nån lägger sig bredvid. Hann tänka att det kanske var katten som hoppade upp (hade katter men har inga längre, så såklart ingen katt i sängen) Men det var ingen där. Skumt. Är väl kroppen som spelar mig ett spratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela