justlikethat

2 sep

Publicerad 2012-09-02 13:40:00 i Allmänt,

Herregud, undrar när man blir människa igen. Att jobba idag var för tusan det jobbigaste jag gjort. Tur att jag var själv och att det inte var så mycket kunder. Skakade helt sjukt om händerna i morse när jag vaknade. Hade iaf en galet bra kväll i går. Började med kräftskiva hos Mamma med massor av snaps och kräftor. Sen drog jag, brorsan och hans tjej vidare ner mot stan på cykel, skulle cykla förbi ett helt gäng grabbar och lyckas cykla rakt in i ett brunslock haha, fy fan, där låg jag och kved ett tag, fick lite skrapsår och cykelkorgen blev helt sne. När vi kommer fram så märker jag att jag tappat plånboken så jag och Carro kommer på den briljanta idén att prata med poliserna, för sånt måste man förstås göra om man tappat sin plånbok. Eftersom vi inte lyckades tigga till oss någon skjuts så cyklade brosan tillbaka för att hämta den där den låg så fint i gräset där jag ramlat. Sen blev det iaf all in där jag körde all in med galet mycket dans och annat som hör utekvällar till.
Nu ska jag försöka få i mig något att äta innan jag avlider och sen ska jag som sagt jobba på att bli människa igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela