justlikethat

11 juni

Publicerad 2012-06-11 20:15:46 i Allmänt,

Egentligen skulle jag vilja skriva av alla mina känslor som bubblar inuti men jag vet inte riktigt hur jag ska bära mig åt och vad jag ska skriva.
Jag känner mig ganska tom. Ena stunden vill jag bara gråta, ligga under täcket och inte röra mig en meter och andra stunden så tänker jag "jag är fan bättre än de här, de här klarar jag"
Jag tror bara att jag måste skaffa mig ett eget liv. Vad vill jag, vad har jag för planer, vad kan jag göra nu när jag är själv? Jag tror detta är en period jag måste ta mig igenom helt enkel och jag tror att det kommer bli betydligt mycket lättare när jag får flytta till lägenheten. Att flytta kommer bli lite av en nystart. Jag får en egen grund att stå på och jag får bjuda hem vem jag vill när jag vill, komma och gå som jag vill. Behöver jag säga att jag längtar?


Den här veckan innebär massor med jobb vilket är ganska skönt för att jag får sysselsätta tankarna med annat.
Rivstartade veckan med att jobba 9-19 idag. Är helt slut i kroppen och huvudet.
Nu blir det lite mat och sen Sverigematch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela