justlikethat

16 juli

Publicerad 2012-07-16 21:47:46 i Allmänt,

Hej hopp.
Jobb idag och resten av veckan också för den delen. Men idag kändes det iaf inte som att dagen var hundra år lång som det gjorde förra veckan. Var en sväng på måndagskväll med mamma ikväll, lite mysigt trots regn. Fick träffa systeryster också, så det var trevligt. Vi har bestämt festdejt till helgen så jag hoppas hon inte bangar för jag är sugen som tusan.
Imorgon ska jag göra en fin krans på jobbet och förhoppningsvis blir det kanske en bild här imorgon.
Nu ska jag äta upp godiset och kolla vidare på familjerna med tusen ungar på tv.

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-07-17 13:46:28

Hej !
Allt bra med dig ?
Jag ville bara tipsa om att man nu kan vara med och tävla i min blogg om en drömvinst från miinto.se. Alltså, du väljer själv vad du vill vinna och ojojoj vad det finns fina grejer att välja på både till tjejer och killar ;)

Titta in och tävla om du är sugen !

http://moonzanna.se/2012/june/tavla-om-din-dromvinst.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela