justlikethat

14 mars

Publicerad 2012-03-14 15:42:01 i Allmänt,

Ännu ett pass avklarat på Max. Det går bättre och bättre. Förutom när jag skulle göra en lyxshake mitt i lunchrusningen och lyckades skvätta glas och chokladsås över halva köket( okey överdriver lite, men typ)

Ja ja, igår var jag som sagt på modevisning. Hade tänkte sova en liten kortis innan jag skulle gå till jobbet för lite förmingel, men det blev lite längre än vad jag tänkte så fick stressa. Men iaf, modevisningen var väl helt okej. Var 8 stycken lokala handlare som visade sina kläder, så det var kul att se vilket utbud som finns här i lilla Enköping. Kan säga att jag kände mig väldigt ung där bland alla tanter i publiken.

Imorgon blir det jobb på Asplunds igen, skönt med lite variation från pommes och hamburgare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela