justlikethat

31 jan

Publicerad 2012-01-31 15:34:12 i Allmänt,

Idag är Rasmus och tatuerar sig hela dagen så jag väntar med spänning på resultatet.

Imorgon ska jag till läkarn och ta bort en leverfläck. Är faktiskt lite nervös. Vet inte hur det kommer att gå till riktigt men vad jag förstå är man vaken och leverfläcken antingen skärs eller bräns bort. Men det ska nog gå bra.

På fredag är det födelsedagsfest för Nina som fyllde 25 igår, det ska bli riktigt kul. Så kanske det blir en liten sväng till Sthlm på lördag också för lite party med Karin, men det beror på hur kroppen mår efter fredagen.

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen och tvättmaskinen och föröska tänka ut något att äta. Ikväll blir det kanske lite dans fuego på friskis och kankse att jag får med mig mamma också.



Bild från Lottas födelsedagsfest 09 tror jag,sjukt vad fort tiden går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela