justlikethat

23 jan

Publicerad 2012-01-23 15:02:56 i Allmänt,

Nu var det länge sen sist det blev något gjort i den här bloggen, men tänkte mest att jag skulle säga hej och ge en lite uppdatering.
Händer inte sjukt mycket i mitt liv kan jag påstå. Är rätt trött på att vara jag och mest less på att jag inte kan ta mig ur soffan och göra något.När ska jag ta tag i mig själv?
Sen sist har det väl inte hänt mycket mer än att det hunnit vara julafton, som var mysig men som gick på tok för fort och inte alls känndes som jul eftersom jag jobbade hela julveckan många många timmar. Det har också hunnit vara lite nyår som blev en mysig kväll med sambon och två nära vänner på middag, fick inte direkt nån stämmningskännsla där heller men det var trevligt. Nu är julen över, julsakerna är undanstökade för länge sen och ett nytt år är påbörjat.
Det ända positiva med det här året än så länge är väl att min fina vän Nina har kommit hem från Australien och att jag förhoppningsvis får träffa några av mina fina tjejer på onsdag.

För övrigt så är jag lite avis på min syster som åkte till Thailand imorse med sin pojkvän och ett gäng vänner. Vill gärna ha lite sol och värme själv.
Bjuder på en bild från Thailand när vi var där för ca ett år sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela