justlikethat

7 feb

Publicerad 2012-02-07 13:53:05 i Allmänt,

Uppdatering sen sist:
Att ta bort leverfläcken gick bra, skum känsla att ligga vaken och veta att läkaren skär och grejer men ändå inte känna nått. Men jag lever iaf och på fredag så ska jag dit igen och plocka bort stygnen.

Ninas födelsedagskalas var mycket trevligt. Trots att jag egentligen inte hade någon lust på dagen så visade det sig att det faktiskt blev riktigt kul och det var nog lite vänner och fest jag behövde. Tyvärr kunde jag inte stanna så länge så när dem andra gick vidare åkte jag hemåt. Jobbade nämligen en snabbis i lördags. Till en början var det lugnt men sen fick vi en chock vid lunchtid då alla plötsligt trillade in och skulle ha tulpanbuketter.

Ska jobba en sväng på fredag igen och den 13:de, då blir det förberedelser för Valentin med allt vad det innebär.
Har även fått lite andra tider senare i feb och lite i mars. Mycket bra, just nu får man ta allt vad man kan få.

Annars så längtar jag mest till sol och värme och mest av allt så skulle jag vilja sammla alla mina fina vänner på ett plan nånstans med värme, sol, bad, party och god mat. Men det är väl bara att hållas och förhoppningsvis går tiden fort och snart sitter man där i sommargräset.



Bilder från sommaren 2010. Bild nummer två är från sommarkursen i Floristik och Faunistik som jag gick med Sanna, detta var var en av det mysigaste dagarna då vi var vid kusten och nycklade blommor en hel dag. De är tillfällen som dessa som man saknar med att plugga.

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-02-19 21:52:04

Superlike på den! Sommarkursen var bäst :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela