justlikethat

5 aug

Publicerad 2012-08-05 14:54:58 i Allmänt,

Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov..typ.. ;)
Vad gjorde du för 15 min sedan? Det vanliga, kolla fejjan och läste bloggar
Vad har du druckit idag? Ett glas mjölk
Vad var det senaste du åt? Skogaholmslimpa med leverpastej och gurka..mums
Vad var det senaste du köpte? Hmm.. ett alldeles för dyrt glas rosé
Vad är det för färg på din ytterdörr? Träbrun
Vad är det för väder hos dig nu? Ser ut att vara strålande solsken
Godaste glassmaken? All glass är god glass.. Älskar glass
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja..knappt.
Sover du tungt? Till och från
Drömmer du mardrömmar? Ja ibland.
Trivs du med ditt jobb/plugg? Älskar mitt jobb.
Favoritklädsel? Jeans och tischa. Annars något som sitter snyggt och är bekvämt.
Vad ser du om du tittar till höger? Min ytterdörr, en ganska tom hall och lite allmänt skit.
Vad gör dig glad? Leenden, god mat, gott sällskap och knäpp humor.
Vad ska du göra härnäst? Ska nog borsta tänderna, städa lite och ta en vända till affären.
Höger eller vänsterhänt? Högerhänt.
Humör just nu? Bra!
Favoritgodis? Choklad helt klart. Gärna mörk med mint.
Kläder just nu? Jeansshorts och linne
Hur många kuddar sover du med? Två
Spelar du något instrument? Kan väl plinka nån melodi på piano och ta några tafatta ackord på gitarr. Annars ganska talanglös.
Morgon eller nattmänniska? Hmm. nattmänniska Men älskar att sova. Gärna länge.
Vad är viktigast för dig? Viktigast är hälsa. Att jag själv och att dom jag tycker om mår bra och är friska.
Är du kittlig? Inte de minsta. Blev torterad av storebrosan när jag var yngre så har lärt mig att stänga av :)
Stjärntecken? Skytt
Äckligaste insekten? Helt klart fästingar. Sen har jag svårt för de mesta som flyger.Typ äckelmalar och trollsländor
Stökigt eller välstädat? Beror på. Stökigt hemma men städat hos andra.
Vad längtar du mest efter just nu? Hmm.. Ser fram emot kräftskiva med bästa gänget den 18e. Annars vet jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela