justlikethat

4 aug

Publicerad 2012-08-04 15:51:09 i Allmänt,

Tänk att de redan är augusti. Lite panik över den tanken faktikst. Inte mycket kvar av den här sommaren.
Men augusti brukar innebära fina sommarkvällar med kräftskivor och annat mys. Och kanske om man har tur att man får ta sig ett dopp nån gång den här sommaren. Helt galet att jag inte har solat en ända dag hitills.
Igår blev det iaf en sväng på Rebel Music. Såg en fantastisk Veronica Maggio och trots att det var pinsammt lite folk så levererade hon. Vi fick en liten pratstund med henne efteråt också :)
Kvällen slutade på all in, som vanligt tänkte jag skriva. haha Nä men det var trevligt trots att jag har sjuk ångest över hur mycket pengar jag gjorde av med igår kväll.
Idag har jag jobbat en sväng och ikväll kanske det blir lite grillning hos Rasmus beroende på hur min lilla kropp mår. En sak är säker att jag måste bli bättre på att hålla i pengarna, festandet får lugna ner sig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela