justlikethat

12 april

Publicerad 2012-04-12 09:27:32 i Allmänt,

Den här veckan är ju helt värdelös. Har inte fått ett enda jobbpass så jag är bara hemma själv och degar hela dagarna. Det får ju gärna hända nått snart.

Har börjat packa lite nu, något som är lite jobbigare än jag trodde att det skulle vara. Många fina minnen som kommer upp. Men som Karin sa: man får tänka att det är bra minnen och dom finns ju alltid kvar. :)

Jag känner att jag måste bli bättre på att lägga upp lite bilder här på bloggen, det blir bara massa text.
Lovar att jag ska rycka upp mig lite på pysselfronten när jag har flyttat och vet vart allt är. Ska se om jag kan hitta lite bilder på saker jag har gjort förrut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela