justlikethat

Julpyssel

Publicerad 2011-11-22 17:05:05 i Pyssel,

Mötet på arbetsföremedlingen gick bra och varade inte så länge. Annars har jag inte gjort så mycket idag utom att pyssla ihop en liten adventsljusstake. Tanken var att vi skulle försöka hitta en på helgens julmarknad men vi hittade ingen som vi fastnade för så jag gjorde en egen iställlet.

Jag har använt av en kak/bröd form som jag lagt en bit oasis i, i den har jag stuckit ner fyra ljus som förstärkts med ståltråd för att sitta ordentligt och sedan har jag täckt stickmassan med grön mossa. Sedan är det dekorerat med små vitlökar som jag stuckit en tandpetare i, kanelstänger som jag bundit band runt och lite pälor och silvertråd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela