justlikethat

Inspiration?

Publicerad 2011-11-23 15:10:18 i Allmänt,

Gud jag skulle verkligen behöva en liten spark i rätt riktning, är verkligen sämst på att ta tag i mig själv. Jag tänker ut en massa saker jag ska göra under dagen men det blir liksom aldrig av, fastnar nånstans och kommer på hundra andra saker som är mycket roligare.

Min to do list just nu:
  • Skriva personligt brev
  • Skicka ut ansökningar
  • Ta kontakt med cafér och andra butiker i stan om jobb
  • Boka tid hos läkare
  • Ringa pappa
  • Boka körlektion

Gör istället:

  • Kollar på tv
  • Läser bloggar
  • Kollar fb för femtioelfte gången
  • Tvättar
  • Pysslar
Ja ni fattar, men jag har verkligen ingen lust. Inte lust till nånting. Så om någon har tips på hur man puschar sig själv, bring it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela