justlikethat

12 dec

Publicerad 2011-12-12 17:45:43 i Allmänt,

Har inte hänt så mycket sen sist, har jobbat lite både i lördags och i dag. I fredags var jag och hjälpte mamma med en monter på sthlms mässan och på kvällen när jag kom hem så hade sambon grabbkväll med mat och tvspel.

Imorgon är det lucia, vilket känns helt galet då det fortfarande inte är snö och julen känns avlägsen. På torsdag är det min födelsedag och nu börjar folk undra hur jag ska fira, ärligt talat så har jag inga planer alls och har egentligen inte någon lust heller. Ska gå ut med några vänner i sthlm på lördag efter julfirande med kusiner så det får räcka.

Måste börja leta lite julklappar också, det får bli nu i veckan tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela